Vieringen

Zondagse vieringen
Op de 2e en 4e zondag van de maand wordt er om 10.30 uur een eucharistieviering gehouden. Hierin gaat onze pastoor (of incidenteel een andere priester) voor. Wie gedoopt is en met ons de tegenwoordigheid van de Heer wil vieren, kan ook bij ons ter communie gaan. Wie niet ter communie gaat, is genodigd om een zegen te ontvangen. Wij communiceren in een kring rond het altaar onder twee gedaanten, zowel brood als wijn worden gedeeld.

Op de 5e zondag van de maand (dus ongeveer 1x per kwartaal) is er een viering van Schrift en gebed, waarin één van onze lectoren voorgaat.

Tijdens de viering wordt er gecollecteerd voor de onkosten van de eigen parochie. Er is ook steeds een uitgangscollecte voor verschillende (diaconale) doelen.

Bijzondere vieringen
Op Kerstavond, Aswoensdag, Witte Donderdag, Goede Vrijdag en Paaszaterdag zijn er extra vieringen. Houd de website in de gaten voor actuele informatie over tijden.

Na afloop…
Na afloop van iedere viering is er altijd gelegenheid voor ontmoeting onder het genot van koffie, thee en wat lekkers.